کم و با ارزشی رو در مورد جای و اصلیت کاربران یا دسترسی به پستا ارائه می کنه. اما با آمار کاربران، می تونین در مورد کاربران خود خیلی بیشتر از اینا آگاهی پیدا کنین. گزینه هدف گیری شده و تبلیغ پستای تکی واسه به حداکثررساندن بازدیدها هست.

تبدیل پروفایل استاندارد اینستاگرام به یک پروفایل کسب وکار اینستاگرامی خیلی راحته!، اما قبل از همه چیز به پروفایل فیسبوک قبلی نیازه. هر کسی که می خواد روی اینستاگرام یک صفحه کسب وکار راه اندازی کنه باید یک فن پیج فیسبوک هم داشته باشه و پروفایل اینستاگرام رو با مدیر کسب وکار فیسبوک (Facebook Business Manager) هماهنگ کنه.



تبدیل یک پروفایل استاندارد به یک پروفایل کسب وکار

وقتی حساب اینستاگرام خود لاگ این کردین، Switch to Business Profile رو در گزینه های حساب تون پیدا کنین. این گزینه چیزی که رو که وسیله کسب وکار اینستاگرامی (Instagram Business Tools) نام داره باز می کنن.

اولین چیزی که از شما خواسته می شه اینه که پروفایل خود رو به فیسبوک وصل کنین. همونجوریکه قبلا اشاره کردیم داشتن پروفایل کسب وکار در فیسبوک واسه استفاده از اینستاگرام واسه مقاصد کسب وکار الزامیه.

مراحل بعدی شما رو مجبور می کنن اطلاعات تماس رو اضافه کنین. شما باید آدرس کسب وکار، شماره تلفن و آدرس ایمیل خود رو ارائه کنین. یک ویژگی جدید و مهم در پروفایل کسب وکار دکمه ی فراخوان واسه عمل (CTA) است که میشه از اون واسه رابطه با کاربران از راه تلفن یا از راه SMS استفاده کرد. اگه آدرس کسب وکار خود رو که فرض می کنیم رستورانه، در اختیار کاربران بذارین می تونین یک برنامه ریز راه رو هم در نشانی بذارین که به طور خودکار نشانی رستوران تون رو از اینستاگرام در نقشه گوگل (Google Maps) باز می کنه.

مطلب مرتبط :   اشتباهات والدین که باعث لوس شدن و پرخاشگری در کودکان می‌شود

یک ویژگی دیگر که تنها در کسب وکار اینستاگرامی وجود دارن، آمار اینستاگرام (Instagram Statistics) است. این ویژگی تحلیلی از پستای تکی، آمار و فالورها رو در اختیار کسب وکارها قرار می ده. سومین ویژگی که قبلا اونو اشاره کردیم، گزینه افزایش مصنوعی بازدید پست هاتونه. تموم پستا رو میشه به اسپانسرشده ای تبدیل کرد که کاربران معینی رو در اینستاگرام هدف گرفتن. مهم ترین نکته اینجا اینه که CTA پستای اسپانسرشده به شکل رزرو یا نقطه تماسه. این ویژگی تنها ویژگی کسب وکار اینستاگرامیه که رایگان نیس.

بی راه حل پست نگذارید

پس از ساخت حساب کسب وکارتان، حتما واسه تون چندین سؤال مطرح شده که جواب میدیم: چه جوری تصویر مناسبی از شرکت خود ارائه کنم؟ بازاریابی شبکه های اجتماعی در اینستاگرام چه جوری انجام می شه؟ چه چیزایی رو میتونم به مشتریان پنهون ی خود نشون دهم؟ قراره پستا رو با چه کسائی به اشتراک بذارم؟ با بازار هدف خود چه جوری صحبت کنم؟

جواب به همه این سؤالات مهمه چراکه مثل هر اندازه بازاریابی دیگر، بازاریابی در اینستاگرام واسه موفقیت لازمه برنامه ریزی راهبردیه. واسه اینکه بدونین چه جوری می تونین روش محتوایی مناسب رو انتخاب کنین، برند خود رو در اینستاگرام باموفقیت در خطر نمایش بذارین، گروه کاربران مورد نظر خود رو مستقیما هدف بگیرین و اونا رو به فالورهای خود تبدیل کنین.



مطلب مرتبط :   اصول تمرینات اینتروال و نحوه انجام آن