فروردین 10, 1403

خرید ویدئوهای آموزشی و خدمات اپلای از یونی لند

 

اپلای کردن یکی از راه های تخصصی است که به علت رقابت بالا در پذیرش و دریافت کمک هزینه‌های تحصیلی می‌تواند به دانشجو کمک کند.

در این میان مهم‌ترین چیزی که که با پرداخت بهای آن، از دست خواهید داد، زمان شماست، چرا که با گنجاندن برنامه‌ریزی اپلای در برنامه خود، تقریبا زمان زیادی را از دست می‌دهید.

به همین علت یونی لند با طرح برنامه‌ریزی جدید، هوشمندانه و تخصصی، زمانی را که برای اخذ اپلای صرف می‌شود کاهش داده است.

خرید ویدئوهای آموزشی و خدمات اپلای از یونی لند

خدمات اپلای یونی لند

یونیلند خدمات زیر را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار متقاضیان می‌گذارد:

  • تهیه، اصلاح و استاندارد سازی انگیزه نامه (SOP)
  • ارائه طرح تحقیقاتی (RP)
  • گردآوری رزومه تحصیلی (CV)
  • ارائه توصیه نامه (RL)

تیم تخصصی یونی لند متشکل از دانش آموختگان و دانشجویان ایرانی پذیرفته شده اپلای در دانشگاه‌های معتبر آمریکا، کانادا و اروپا در رشته‌های فنی مهندسی، پزشکی و انسانی است. تیم قوی یونی لند در تمامی پروسه اخذ پذیرش همراه دانشجویان می باشند.

مشاوره اپلای

برای دریافت پذیرش معتبرترین دانشگاه‌های خارج از کشور، متقاضیان، به تجربه شخصی نیاز دارند که قبلا در این مورد به خوبی تحقیق کرده یا خود این مسیر را پیموده باشد.

مشاوران اپلای معمولا در ابتدا از شما اطلاعات اولیه را دریافت می کنند.

اطلاعات اولیه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • مدرک زبان انگلیسی دارید یا خیر؟ و میزان تسلط شما به زبان انگلیسی تا چه حدود است.
  • معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد شما برای مهاجرت مقطع کارشناسی ارشد MSC یا دکتری PHD چقدر است.
  • آیا دوره نظام وظیفه خود را به پایان رساندید؟
  • موضوع پایان نامه کار شده توسط شما چیست؟
  • آیا مقاله بین المللی دارید؟

در جلسات مشاوره ایزی اپلای یونی لند، جهت دریافت راهنمایی بهتر، درباره اهداف و علاقه‌مندی‌های تحصیلی به طور دقیق از شما می پرسد. مشاور اپلای در ارتباط با اینکه آیا به کشور خاصی علاقه دارید یا خیر و بررسی شرایط موجود صحبت می کند.

همچنین در مشاوره اپلای اینکه برای چه تعداد دانشگاه قصد اقدام و هزینه کردن جهت ارسال مدارک را دارید از شما سوالاتی پرسیده می‌شود.

در مشاوره اپلای تاریخی که قصد مهاجرت تحصیلی دارید اهمیت دارد.

در مورد اینکه قادر به پرداخت هزینه‌های شخصی برای یک یا دو ترم اول هستید و آیا تمایل به کار کردن برای پرداخت هزینه‌های خود دارید یا خیر صحبت خواهد شد.

نوشته دیگر :   تعمیر تردمیل اصفهان

بعد از آن تیم مشاوره اپلای با کارشناسان حاضر در ایران و دانشگاه‌های مقصد به بررسی وضعیت شما می‌پردازند.

این بررسی ممکن است بین یک روز تا یک هفته زمان ببرد.

پس از آن طی یک جلسه حضوری و یا به صورت آنلاین قراردادی بین دو طرف برای نحوه مشاوره اپلای شما منعقد می‌گردد.

طی یک برنامه‌ریزی هدفمند تیم مشاوره اپلای در کنار تا اخذ پذیرش از دانشگاه‌های هدف، شمارا یاری خواهند داد.

 

ویدئوهای آموزشی باکیفیت

گران‌ترین منبع آموزشی، کلاس حضوری است که علاوه بر هزینه بالای دوره، زمان رفت و آمد به موسسه را هم باید در نظر داشته باشید. شاید فکر کنید در دوره‌‌های حضوری مربی در کنار شماست و می‌توانید دائما رفع اشکال کنید. اما به علت مدیریت زمان، هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد و اغلب کلاس یک طرفه است. بهتر است اگر قصد شرکت در کلاس خاصی را دارید با دانشجویانی که تجربه شرکت در آن کلاس را داشته‌اند مشورت کنید.

از نظر هزینه و زمان دوره‌های مجازی می‌تواند جایگزین بهتری برای کلاس‌های حضوری باشد که به دو شکل آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. طبق تجربه اساتیدی که دوره‌های آنلاین دارند حدود 30% از زمان دوره‌ی آنلاین به علت مشکلات فنی و رفع اشکال کلاسی که اغلب سوالات بی‌مورد است تلف می‌شود. از طرفی چون استاد دوره در حین ضبط امکان توقف ندارد، قدرت ارائه او محدود می‌شود و نمی‌تواند از انیمشن و تکنیک‌های آموزشی بهره‌گیری کند.

البته تعداد اساتیدی که در آموزش‌های خود از این اصول حرفه‌ای استفاده می‌کنند بسیار محدود است و معمولاً آنچه که در توضیحات دوره این افراد می‌بینید صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و حتی یک نمونه هم برای ارائه ندارند. با این حال ما در یونی لند دوره های آموزشی دانشگاهی را با کیفیت بالا ارائه می دهیم. شما می توانید با تهیه این دوره ها، مفاهیم مطرح شده را به راحتی و باکیفیت بالا فرا بگیرید.