چرا محتوای سایت تان بک لینک نمی گیرد؟

بازاریابی محتوا، سئو و بهینه سازی سایت

به چه دلیل محتوای سایت تون بک لینک نمی گیره؟

۲ مرداد ۱۳۹۵

بیشترین فعالیت مربوط به سئوی Off Page به یه چیز خلاصه می شه: بک لینک.

وقتی گوگل میبینه یه صفحه واسه کلید واژه خاصی لینک دریافت می کنه، میفهمه محتوای نامبرده باید مربوط به اون کلید واژه باشه. اینطوری گوگل تصمیم میگیره رتبۀ صفحه نامبرده رو در یافته های جستجو پیشرفت دهد.

پس، میفهمیم که الگوریتم رتبه بندی گوگل واسه تعیین رتبۀ یه صفحه، از این بک لینکا کمک میگیره. ۹۹٫۲% از سایتایی که در بالاترین جایگاه یافته های جستجوی گوگل قرار دارن، دست کم دارای یه لینک خارجی هستن.

رابطه بین رتبه گوگل و بک لینک

هرچند بیشتر صفحات برتر در یافته های جستجوی گوگل دست کم یه بک لینک دارن، اما باید گفت داشتن یه لینک کافی نیس و بیشتر این صفحات صدها هزار بک لینک دارن. نمودار زیر تعداد بک لینکای ۳۰ نتیجۀ برتر جستجوی گوگل رو نشون میده. همونطور که مشاهده می کنین ۱۰ نتیجه اول گوگل، نسبت به بقیه وب سایتا تعداد بک لینک بیشتری دارن.

برایان دین (موسس سایت Backlinko) در مقاله خود درباره عوامل و فاکتورهای مهم سئو در رتبه بندی گوگل، ۱۵ دلیلی که دربارۀ لینکای خارجی (External Link) است رو می شناسونه.

، حالا که از تاثیر بک لینکا روی سئو سایت خود باخبر شدید باید بدونین که داشتن بک لینک نه فقط جایگاه سایت شما رو در یافته های جستجوی گوگل پیشرفت میده، بلکه اندازه بازدید از سایت رو هم زیاد می کنه. اما نکتۀ مهم اینه که ساخت بک لینک، دیگه خیلی راحت پنج یا ده سال گذشته نیس.

شاید براتون سوال پیش بیاد که به چه دلیل؟

، چون امروزه همۀ وبمسترها، سخت در حال بک لینک سازی هستن، اما همۀ اونا در این مورد موفق نیستن. راستش رو بخواین، بیشتر سایتا در روند لینک بیلدینگ خود شکست می خورن.

برایان دین (Backlinko) وقتی که از فوت وفن آسمون خراش (Skyscraper) استفاده کرد، اندازه موفقیتش ۱۱% بود. شما می تونین واسه لینک سازی از بازاریابی ایمیل استفاده کنین. مطمئن باشین اگه به درستی این کار رو انجام بدین، اندازه تبدیل شما ۶ الی ۷ درصد (در بهترین حالت ۱۱%) زیاد می شه.

مطمئناً همۀ کمپینای ایمیل مارکتینگ به آمار بالا دست پیدا نمی کنن چون همونطور که در بالا اشاره کردیم، امروزه گرفتن بک لینک خیلی سخت شده. همین سختی کار دلیل شده که واسه ساخت بک لینک مجبور شیم از قوانین و اصول خاصی پیروی کنیم.

اگه محتوای سایت تون لینک دریافت نمی کنه، پیشنهاد می کنیم این مقاله رو تا انتها بخونین. شما باید در تولید محتوا خود ۵ نکته مهم و اساسی رو جهت ساخت بک لینک بررسی و اصلاح کنین.

محتوای شما کامل و دقیق نیس

، فرض کنیم که شما در تولید "محتوای با کیفیت" شکست خوردین. محتوای با کیفیت چیه؟ محتوای با کیفیت، محتوایی ارزشمنده که کاربران حاضرن داوطلبانه به اون لینک بدن. تولید محتوای با کیفیت که بتونه خیلی راحت لینک بگیره، هستۀ اصلی روش هدف دار محتوا و لینک بیلدینگه.

اگه کاربران به محتوای شما لینک ندن یا اگه همه ایمیلای درخواست بک لینک شما رد شه به این معنیه که شما نتونسته اید محتوایی با کیفیت تولید کنین. اما این موضوع هیچ اشکالی نداره. اگه آماده اید واسه ساخت بک لینک تلاش کنین، اصلاح این موضوع کار خیلی سختی نیس.

واسه تولید محتوایی با کیفیت، قبل از هر چیز باید موضوعی انتخاب کنین که پتانسیل به دست آوردن بک لینک رو داشته باشه. یعنی دیگه، شما نیاز دارین موضوع یا عنوانی که لینک پذیر باشه رو انتخاب کنین.

دومین نکته اینه که پس از انتخاب موضوع باید محتوایی تولید کنین که از تموم محتواهای موجود در اون زمینه بهتر باشه تا بتونه بک لینکای بیشتری بگیره. انجام اینجور کاری نیازمند زمان بسیاریه، اما مطمئن باشین که صرف این زمان براتون نتیجه بخش هستش.

در قدم اول، شما به ابزاری مانند BuzzSumo یا Ahrefs نیاز دارین. این ابزارا به شما کمک می کنن تا محبوب ترین موضوعات رو در تجارت خود شناسایی کنین؛ موضوعاتی که بیشترین بک لینک رو به خود دادن. حال ببینیم چیجوری میشه با به کار گیری Ahrefs، موضوعی محبوب انتخاب کرد.

(قیمت نرم افزارهای Ahrefs از ۹۹ دلار شروع می شه، اما شما می تونین در حالت آزمایشی به مدت دو هفته رایگان از این وسیله استفاده کنین. هم اینکه نرم افزار Ahrefs از زبون فارسی پشتیبانی می کنه).

وقتی که در نرم افزار ثبت نام کردین، کلید واژه مورد نظرتون رو وارد کنین. یا اینکه تنها اصطلاحی مربوط به بخش کاری خود رو بنویسین. مثلا اگه دنبال این باشین که محتوایی لینک پذیر دور و بر "انتخاب محتوا" یا "Link Curation" بسازین، فقط کافیه "انتخاب محتوا" رو نوشته و بعد گزینۀ جست و جو رو بزنین.

پس از اون Ahrefs محتواهای محبوب مربوط به موضوع انتخابی رو جمع آوری می کنه. این چیزیه که پس از جست و جوی عبارت Link Curation پیدا می کنین.

رابطه بین بک لینکا و افزایش رتبه بندی گوگل

همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنین، عبارت Link Curation یا انتخاب محتوا موضوعیه که می تونه بک لینکای زیادی به دست آورد. پس درست حدس زدید، این موضوع به طور کاملً واسه ساخت بک لینک مناسبه.

در قدم دوم واسه اینکه بتونین واسه مطلب خود بک لینکای زیادی دریافت کنین از راه حلای زیر استفاده کنین:

راه حل اول: بروزرسانی محتوای قدیمی

اگه به تصویر بالا دقت کنین، اولین نکته ای که توجه شما رو جلب می کنه اینه که محتواهایی که بیشترین بک لینک رو دارن، مطالبی قدیمی هستن. بیشتر این محتواها اوایل سال ۲۰۱۴ یا (همونطور که در بالاترین نتیجه مشخصه) در سال ۲۰۱۱ منتشر شدن.

پس بهتره محتواهای قدیمی خود رو دوباره بروزرسانی کنین. بعد می تونین به سایتایی که به شما لینک دادن، پیام بدین که: "من محتوایی بهتر و جدیدتر دربارۀ این موضوع نوشته ام، به این محتوای جدید علاقه دارین؟".

معمولاً، اشخاصی که به این مطلب قدیمی لینک دادن، علاقه دارن بدونن شما چه چیز جدیدی واسه گفتن دارین.

راه حل دوم: محتوای طولانی و بلند بنویسین

اگه فهمیده باشین محتواهایی که بیشترین بک لینک رو دارن، مطالبی قدیمی ندارن و محتواشون بروزه. یه کلید واژه رو در گوگل جستجو کنین و طول و عمق مطالب رو بررسی کنین. وقتی که فهمیدین این سایتا چیجوری موضوع محتوای خود رو پوشش میدن، لازمه که به محتوای خود مراجعه کنین و مطلبی کامل تر و مفصل تر بنویسین.

هم اینکه این روش واسه تولید محتوای فهرست گونه بسیار آسونه. مثلا اگه مطلبی با عنوان "۱۰ نکته واسه …" دارای بیشترین بک لینک باشه، شما می تونین با منتشر کردن مطلبی با عنوان "۵۰ روش واسه …"، تموم بک لینکا رو از اون خود کنین.

راه حل سوم: راه حلی منحصر بفرد ارائه بدین

واسه داشتن راه حل یا نگرشی منحصر بفرد تو یه مطلب، باید موضوع انتخابی خود رو عمیق تر بررسی کنین. مثلا می تونین در محتوای خود به خوانندگانتان توضیح بدین که خودتون چیجوری روند "انتخاب محتوا" رو انجام دادین و نتیجه اش براتون چی بوده. این روش به کاربران نشون میده که چیجوری می تونن واسه محتوای خود موضوع انتخاب کنن.

اینطوری محتواتون راه حلی منحصر بفرد رو به کاربران ارائه میده؛ راه حلی که در هیچ وبلاگ دیگری پیدا نمی شه. هم اینکه، وقتی یافته های تحقیقات خود رو با کاربراتون به اشتراک می ذارین، اونا راحت تر به شما اعتماد می کنن.

سایت Groove یکی از اون سایت هاییه که دربارۀ خیلی از موضوعات، محتوایی با راه حل خاص تولید کرده.

مثلا، به مطلب  influencer outreach موجود در سایت Groove نگاهی بندازین. این موضوع بارها مورد بحث قرار گرفته، با این حال، هیچ وب سایتی نتونسته س این موضوع رو خوب Groove پوشش دهد.

محتوای خوب بک لینک میگیره

چیجوری ما طی ۲۴ ساعت با منتشر کردن یه مطلب در وبلاگ خود بیشتر از ۱۰۰۰ مشترک خبرنامه پیدا کردیم هرچند ما دارای محتوا بودیم، اما خواننده نداشتیم. در این مطلب مراحلی رو که واسه به دست آوردن لینک از آدمای موثر طی کردیم براتون بازگو می کنیم…

چیجوری طی ۲۴ ساعت با منتشر کردن یه مطلب در وبلاگ خود بیشتر از ۱۰۰۰ مشترک خبرنامه پیدا کردیم

هرچند ما دارای محتوا بودیم، اما خواننده نداشتیم. در این مطلب مراحلی رو که واسه به دست آوردن لینک از آدمای موثر طی کردیم براتون بازگو می کنیم …

راه حل چهارم: هدفی با پشتوانه علمی داشته باشین

یه راه خوب دیگه واسه بهتر شدن محتوا، اینه که محتوا رو براساس اطلاعات و آمارهای دقیق بنویسین. شما می تونین از آخرین آمارها و تحقیقات واسه نوشتن محتوایی با کیفیت استفاده کنین.

واسه موضوع از پیش مطرح شدۀ "انتخاب محتوا" شما می تونین به دنبال آخرین یافته های آمار و تحقیقات باشین تا خیلی راحت محتوای خود رو پیشرفت بدین.

بروزرسانی محتوای بقیه واسه گرفتن بک لینک

یه جستجوی ساده در گوگل، آخرین اطلاعات موجود واسه این کار رو در اختیارتون میذاره.

راه حل پنجم: از تصاویر گرافیکی عالی استفاده کنین

مطمئناً از اهمیت تصاویر گرافیکی در مطالب وبلاگ آگاهی دارین. تصاویر و المانای گرافیکیِ نوشته ها به خوانندگان انگیزه میده مطالب تون رو بخونن. هم اینکه وجود تصاویر، اندازه اشتراک گذاریای اجتماعی رو زیاد می کنه.

چون تصاویر، ارزش به اشتراک گذاری و تعامل کاربران با محتوا رو بالا می برن، به کار گیری تصاویر راه حل خوبی واسه بهبود کیفیت محتوا هستش. تلاش کنین واسه بهبود تجربه کاربری، از تصاویر و طراحای گرافیکی جور واجور مانند عکسا، نمودارا، گرافیک، اسکرین شات، جدول و … استفاده کنین.

حتی شما می تونین از آمارهای مطالب قدیمی خود، یه اینفوگرافیک جفت و جور کنین و از این روش واسه گرفتن بک لینک استفاده کنین. بهتره بدونین که اینفوگرافیک جزو محبوب ترین روشای تولید محتوا واسه به دست آوردن بک لینکه.

راه حل خاص: ارائه تجربه کاربری خوب

نوشتن یه محتوای بهتر، فقطً تنها راه بهبود کیفیت یه محتوا نیس. بعضی وقتا نحوۀ ارائه یه محتوا می تونه یافته ها رو عوض کنه. اگه مطلبی که می خواین در یافته های جستجوی گوگل از اون پیشی بگیرین محتوایی قوی با فُرمی بد داره، می تونین اونو یه بار از زبون خود بنویسین و در قالبی بهتر ارائه کنین.

پیشنهاد مدیر سایت بک لینکو اینه که محتوای خود رو از همه جهات بهتر کرد:

نکتۀ اساسی: پیشنهاد می کنم محتوای خود رو از هر دید کامل کنین مثل: طول، طراحی، اطلاعاتِ موجود در اون و … .

علاوه بر اینا، شما می تونین از نکات رَند فیشکین با عنوان فرمول "تولید محتوای ۱۰ برابر بهتر!" یا "فرمول ساخت محتوا واسه ۱۰ لینک اول گوگل" استفاده کنین.

این مطلب را هم بخوانید :
چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟

تولید بهترین محتوا واسه گرفتن بک لینک

تصویر بالا، اسکرین شاتی از مقاله رند فیشکینه که در زیر می تونین ترجمۀ اونو بخونین:

چند شاخص واسه تولید محتوای بهتر

واسه اینکه از هر شخص دیگری بهتر باشین، باید نکات زیر رو رعایت کنین:

  • محتواتون باید در هر دستگاهی، UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) خوبی داشته باشه.
  • محتوا به طور عمومی باید ترکیبی از با کیفیت بودن، قابل اطمینان بودن، کاربردی بودن، جذاب و قابل توجه بودن باشه. لازم نیس همه این ویژگیا رو دارا باشه، بلکه ترکیبی از اونا کافیه.
  • در روش بیان و جزئیات باید نسبت به بقیه مطالب مشابه به شکل زیادی فرق داشته باشه.
  • محتوا باید عکس العمل احساسی بسازه. باید بتونه احساسِ ترس، تعجب، شادی، انتظار یا تشویق در کاربر بسازه.
  • باید با جفت و جور کردن اطلاعاتی کامل، دقیق و استثنائی، مشکلی رو حل کنه یا سوالی رو جواب دهد.
  • باید پیام رو به روشی عالی، قابل توجه، غیر منتظره و لذت بخش به خواننده منتقل کنه.

اگه به همه موارد بالا عمل کنین، شایدً محتواتون ۱۰ برابر بهتر از رقبایتان هستش. تنها انجام اون کمی مشکله. چیزی که امروز بحث می کنیم اینه: فرایندی که همه این موارد رو چک کنه چیه؟

دفعه بعد که به سایتی درخواست بک لینک دادین، مطمئن شید محتوایی بهتر از منبع اصلی که به اون لینک داده رو در اختیار دارین. شاید منبع اصلی عمیق و جذاب باشه. در هر صورت، باید محتوای شما برتری پیدا کنه.

(به اندازه کافی) تلاش نمی کنین

"مقاله رو می نویسم و مردم به اون لینک میدن."

اگه این رویکردیه که واسه گرفتن لینک دارین، باید بگم که محتواتون هیچ بک لینکی نمی گیره (مگه اینکه به جایگاهی رسیده باشین که به دلیل اعتبارتان لینک دریافت کنین).

نکته اینجاس که بدون تلاش، بک لینک دریافت نمی کنین. تقریباً غیر ممکنه که یه وبلاگ مشهور به طور اتفاقی به سایت شما مراجعه کنه، بهترین مطلب شما رو بخونه و به اون لینک دهد.

این شمائید که باید با وبلاگای جور واجور رابطه برقرار کرده و دربارۀ مطلب فوق العاده ای که تازگیا منتشر کردین با اونا صحبت کنین. واسه این کار، یکی از بهترین تکنیکایی که می تونین به کار گیرید، فوت وفن آسمون خراش است.

آسمون خراش یه روش سه مرحله ایه:

  1. قدم اول: موضوعاتی پیدا کنین که بشه براشون محتوای با کیفیت تولید کنین.
  2. قدم دوم: محتوایی بهتر و کامل تر از همۀ وبلاگای موجود در اون زمینه تولید کنین.
  3. قدم سوم: به تموم سایتایی که به محتوای اصلی بک لینک دادن، سر زده و به دنبال دریافت بک لینک باشین.

در حالی که روش آسمون خراش یکی از بهترین تکنیکای لینک بیلدینگ (در بیشتر زمینه ها و فعالیتای تجاری) است، با این حال شما می تونین این روش رو کامل کرده تا یافته های بهتری به دست بیارین (در نکته ۴ همین مقاله درباره اون صحبت می کنیم).

اما الان، تنها چیزی که لازمه بدونین اینه که باید واسه گرفتن لینک تلاش کنین و فوت وفن آسمون خراش، راهی عالی واسه شروع لینک بیلدینگه.

می خواید با تولید محتوا به یه برند مطرح تبدیل شید؟

ما از برنامه ریزی و مدیریت کمپین بازاریابی محتوا تا تولید محتوای سایت و شبکه های اجتماعی همراه شما هستیم.
واسه مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرین.

مدیریت و تولید محتوا

۰۲۱-۶۳۴۰۴داخلی ۳

واسه ساخت بک لینک به وبلاگای اشتباه درخواست دادین

بعضی وقتا تلاشاتون واسه ساختن بک لینک، نا به جا هستش. ممکنه شما محتوایی با کیفیت ایجاد و واسه دریافت بک لینک تلاش کرده باشین، اما بازم بک لینکی به دست نیاورده باشین. در این جوری موارد، دلایل اصلی یافته های ضعیف تون اینه که واسه دریافت بک لینک به سایتای اشتباهی درخواست دادین.

دفعه بعد که واسه دریافت بک لینک به وب سایتی سر زدید، مطمئن شید که اونا شرایط زیر رو دارن:

در بخش فعالیت شما باشن

انتخاب وبلاگا در بخش تجارت خودتون، به چند دلیل مهمه:

  • احتمال اینکه به شما لینک بدن بیشتره.

وقتی یه وبلاگ در بخش کاری شما باشه، واسه دادن بک لینک به سایت شما تمایل بیشتری داره چون محتوای شما با مطالبی که اون وبلاگ به خوانندگان ارائه میده، مستقیما یا غیر مستقیم در ارتباطه.

مثلا، اگه وبلاگتان در بخش بازاریابی فعالیت داره، سایتایی مانند Ahrefs و ContentMarketingInstitute می تونن سایتای خوبی واسه درخواست بک لینک باشن چون بخش فعالیت شون با شما یه جوره. مطمئناً اگه به وبلاگی با موضوع مواد غذایی درخواست بدین، ایمیل شما ندیده گرفته می شه.

  • شما از جریمه شدن توسط گوگل در امان هستین

دلیل دیگه واسه اینکه فقط به سایتای در رابطه در خواست بک لینک بدین اینه که این کار شما رو از جریمه شدن توسط گوگل حفظ می کنه. گوگل سایتایی که از دامنه های نا در رابطه بک لینک گرفته باشن رو جریمه میکنه.

هم اینکه، لینکی که از سایت همکار (یا حریف!) به دست میاد نسبت به یه لینک تصادفی ارزش بیشتری داره.

به موضوع شما علاقمند باشن

هر کسی دوست داره از سایتای معتبری مثل Lifehacker، Forbes یا Enterpreneur بک لینک داشته باشه. مشکل اصلیاینگونه سایتا اینه که در بیشتر اوقات، ممکنه به موضوع شما بی علاقه باشن. پس اهمیتی نداره که محتوای شما چقدر عالی باشه، در هر صورت جوابی دریافت نمی کنین.

قبل اینکه ایمیلی شامل درخواست بک لینک بفرستین، مطمئن شید که وبلاگ مورد نظرتون به موضوع محتواتون علاقه منده.

آماده لینک دادن به شخص ثالت هم باشن (بهتره الان هم به مطالب مشابه لینک داده باشه)

قبل از فرستادن ایمیل واسه درخواست بک لینک، اطمینان یابید وبلاگ مورد توجه به موضوعات مشابه، بک لینک داده باشه. منطق انجام این کار ساده س!: اگه سایتی در گذشته به یه منبع مشابه بک لینک داده باشه، شایدً به محتوای شمام علاقه نشون میده.

واسه پیدا کردن وبلاگ مناسب حتماً نکات بالا رو رعایت کنین. ابزارهایی مانند Ahrefs فهرست کاملی از سایتایی که به موضوع مورد نظر شما لینک شدن رو به شما ارائه میدن. از راه این فهرست، می تونین سایتایی رو پیدا کنین که دارای همه ویژگیای بالا باشن.

توجه کنین بعضی سایتا به طور روشن اعلام می کنن که بک لینک نمی دن. از این جور سایتا بیخیال شین چون شاید پاسخی از جانبشان دریافت نمی کنین.

درخواست خود رو درست مطرح نمی کنین

به دلیل اینکه بیشتر وبلاگای برتر و موثر در بخشای جور واجور، پشت سر هم مورد ایمیلایی درباره ساخت بک لینک دریافت می کنن، جلب توجه شون کار ساده ای نیس. اگه ایمیل درخواستِ لینک شما مثل بقیه ایمیلای دیگه باشه، مطمئناً توسط مدیر سایت حذف می شه.

البته حذف شدن ایمیل به این معنی نیس که محتوای شما بی کیفیته و ارزش بک لینک گرفتن نداره، بلکه ایمیل تون به دلیل نداشتن هیچ ویژگی روشن و زیادی حذف می شه. اما واسه این مشکل راه حلی هست:

به جای گذروندن سه مرحله لینک سازی زیر:

  1. تولید محتوایی که ارزش لینک شدن رو داشته باشه (که از وبلاگ مادر (منبع) در تعداد بک لینک پیشی بگیره).
  2. پیدا کردن وبلاگا و سایتایی که به منبع اصلی، لینک دادن.
  3. فرستادن ایمیل درخواست لینک

…این چهار مرحله در روند لینک سازی رو پیش بگیرین:

  1. تولید محتوایی که ارزش لینک شدن رو داشته باشه (که از وبلاگ مادر (منبع) در تعداد بک لینک پیشی بگیره).
  2. پیدا کردن وبلاگا و سایتایی که به منبع اولین، لینک دادن.
  3. ایجاد رابطه دوستانه با وبلاگ مورد نظر.
  4. فرستادن ایمیل درخواست لینک

Groove تونست محتوای خود رو توسط وبلاگای بزرگ و موثر پیشرفت دهد. اونا موفق شدن با ایجاد ازتباط با وب سایتای موثر قبل از درخواست واسه کمک، محتوای خود رو به اشتراک بذارن.

مدیران سایت Groove واسه ایجاد رابطه با سایتای مطرح، کارای زیر رو انجام دادن:

چند تا نکته مهم قبل از ایجاد رابطه با وبلاگا

نتیجه بخش بودن این راه و روش تقریبا تضمینیه چون، طبق نظریه چیالدینی، نویسندۀ کتابِ پر فروش – تاثیر روانشناسی بر فروش- مردم تمایل دارن رفتار خوب رو جبران کنن. در مقایسه با درخواستای سرد و بی روح، اگه بتونین با یه سایت معتبر قبل از درخواست دریافت لینک رابطه برقرار کنین، احتمال بیشتری هست که موفق به دریافت بک لینک شید.

ایمیل درخواستی تون موثر نیس

اگه احساس می کنین تموم نکات بالا رو به درستی انجام می دید و هنوز به نتیجه نرسیدین، پس شایدً مشکل از ایمیلای درخواستی شماس. عادی ترین دلیل شکست ایمیلای درخواست لینک، به کار گیری یه قالب معینه.

واسه اینکه بتونین بهترین ایمیل رو بنویسین به شما پیشنهاد می کنم مطلب راه اندازی کمپین لینک بیلدینگ رو به دقت بخونین. در این مقاله، روش درخواست بک لینک از راه ایمیل به به طور مفصل توضیح داده شده.

بعضی وقتا وبلاگ نویسان تلاش می کنن تا ایمیلای درخواستی خود رو شخصی سازی کنن، اما در این کار زیاده روی کرده و ایمیلی می نویسند که زیادتر از اندازه طولانیه. چون وبلاگای محبوب، تعداد زیادی ایمیل دریافت می کنن، بهترین کار اینه که کوتاه و کوتاه بنویسین.

وقتی از تاکتیک بالا واسه ایجاد رابطه با یه وبلاگ استفاده کردین، قبل از درخواست بک لینک می تونین ایمیلای دوستانه تری بنویسین، به خاطر این که از راه رابطه خود می تونین اطلاعات بیشتری دور و بر وبلاگ مورد نظر بدست بیارین.

این طرز فکر به طور طبیعی در ایمیل درخواست بک لینک شما نمایان شده و وبلاگ مورد نظر هم به اون توجه می کنه.

نتیجه گیری

فرستادن ایمیل، یکی از بهترین راه های به دست آوردن بک لینکه، اما واسه کسب موفقیت، باید اونو شخصی سازی کنین. ساختن محتوای مهم به تنهایی کافی نیس و ایمیلای قالب دار هم همینطوری خنثی هستن.

یادتون باشه همه این مراحل، با تولید محتوای با کیفیت شروع می شن. از مطالب مفصل، نگرشای منحصر بفرد، اطلاعات و تصاویر استفاده کنین تا مطالب تون مورد پسند کاربران واقع شه.

اندازه موفقیت شما در به دست آوردن بک لینک از راه ایمیل درخواست لینک چقدر بوده؟ روشای گفته شده در این مقاله به لینک بیلدینگ سایت شما کمک کردن؟ خوشحال میشیم تجربیات خود رو با ما در میان بذارین.

موضوعات در رابطه بازاریابی محتواسئو و بهینه سازی سایت

در بحث دور و بر این مقاله شرکت کنین! ارسال دیدگاه

نیاز به مشاوره بیشتر دارین؟ واسه صحبت با کارشناسان نوین تماس بگیرین.

۰۲۱-۶۳۴۰۴ ۵ دقیقه رایگان

رامین محمودی

رامین محمودی هستم، یه عدد علاقمند به محتوا (و هر اون چیزی که به اون رابطه داره!).
وقتی مدیر محتوا و سردبیر وبلاگ نوین بودم. حالا، من هم مانند شما از مطالعۀ مقالات اون حال می کنم.
پیشنهاد میکنیم این مقالات رو هم بخونین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *