چگونه به سرعت از شر سینه‌های مردانه خلاص شویم؟

fitness

چاقی قفسه سینه در مردان، بیشتر با عناوینی مانند «مردی با سینه زنونه» یا «سینهای مردونه» مورد تمسخر قرار میگیره. ولی اگه این مسئله مربوط به شما باشه، دیگه موضوع خنده داری نیس!

تلاش واسه آب کردن چربی قفسه سینه تو یه هفته، به مقدار زیادی نظم و انضباط فردی، و تلاش سخت نیاز داره. قدم اول واسه این کار، پاکسازی یخچال و کابینتا از مواد غذایی بدرد نخور و پر کردن اونا با غذاهای مغذیه. قدم بعدی، انجام تمرینات ورزشی سخته که شامل ورزشای کاردیو و تمرین عضلات سینه با وزنه هستش.

قدم اول

به خاطر افزایش توان عضلانی و تسریع آب شدن چربیای سینه تون، ۴ روز در هفته عضلات سینه رو با وزنه تمرین بدین، و تماشاگر از بین رفتن چربی سینه تون تو یه هفته باشین!

واسه پایداری بیشتر از وزنه های اختیاری و یا حتی از وزن بدن خودتون استفاده کنین. پرس سینه و شنا، بهترین تمرینات هستن. واسه انجام شنا، از سمت صورت روی زمین دراز بکشین و وزن بدنتون رو روی دستها و پنجه پا بذارین.

آرنجتان رو خم کنین و تا جایی که می تونین پایین بیایید، بعد به سمت بالا فشار بیارین تا به حالت شروع برگردین. پنجه ۲۵ تایی از این تمرین رو تکرار کنین.

واسه انجام پرس سینه، در حالیکه در هر دست یه دمبل دارین، روی یه نیمکت صاف دراز بکشه. آرنج خود رو همسطح با سینه در زیر وزنه بذارین، وزنه رو بطرف بالای سرتون فشار بدین و بعد به حالت اول برگردین. پنجه ۲۵ تایی از این تمرین رو هم تکرار کنین.

قدم دوم

عادات غذاییتان رو تغییر بدین. مواد غذایی با چربی بالا و هم اینکه غذاهایی که شامل سدیم و شکر زیاد هستن رو خط بزنین که شامل چیپس، کلوچه، هات داگ، کنسروها، غذاهای منجمد و بال مرغ می شن. و از این پس غذاهای مغذی، مانند ماهی یا مرغ کبابی، حبوبات، میوه ها، سبزیجات و کربوهیدراتای پیچیده مانند سبوس جو بخورین.

قدم سوم

واسه سوزوندن چربی قفسه سینه تو یه هفته، هفته ای شش روز، هر بار ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ورزش هوازی انجام بدین. دوچرخه سواری، پیاده روی، دویدن، و کلاسه های گروهی تناسب اندام می تونن به شما کمک کنن تا واسه تنوع، ورزشای کاردیوی همیشگی تون رو تغییر بدین.

هم اینکه به فعالیتایی که ماهیچه های قفسه سینه تون رو تقویت می کنه هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین. مانند تمرین با دستگاه الپتیکال، شنا، اسکی یا قایق رانی.

قدم چهارم

در طول این برنامه یه هفته ای، عادات غذایی تون رو بنویسین. وارد یه برنامه آنلاین محاسبه کالری غذا شید و تعداد کالری که هر روز می خورید رو جمع بزنین. تموم فعالیتایی رو که انجام دادین رو هم بنویسین.

فهرستی از شدت تمرینات و مدت زمان انجام اونا در طول تموم روزای هفته جفت و جور کنین. از محاسبه کننده کالری واسه تشخیص اینکه چند کالری در طول تمرینات سوزونده اید، استفاده کنین.

از این روش هم اینکه یافته های بدست اومده از رژیم غذایی تون، واسه تعیین کل کالری که کمتر مصرف کردین استفاده کنین که این مقدار باید بیشترین حد ۱۰۰۰ کالری در روز باشه که نتیجه اش ۱ کیلو کاهش چربی تو یه هفته س.

مشکل نعوظ در مردان چیه؟ + راه های درمان اون

چیجوری نیمه گمشده خود رو پیدا کنیم؟

مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *