اردیبهشت 11, 1403

معرفی ۲ کتاب پرفروش دنیا

کتابهایی مانند معجزه شکرگذاری، ملت عشق، صد سال تنهایی و کیماگر مدتهاست که در رتبه‌های بالای جدول کتب پرفروش قرار دارند. کتاب برای افزایش دانش انسان و بهبود پختگی شخصی ضروری است. کتاب خواندن زمانی جذاب‌تر می‌شود که ما خود را جای شخصیت‌های داستان قرار بدهیم. در این صورت با تصور وقایع داستان، از فکر و خیال‌های شخصی دور خواهیم شد. اگر شما هم به دنبال ایده‌ای برای خواندن کتاب تازه می‌گردید، حتما ادامه مطلب را دنبال کنید. مجله اینترنتی آسمونی برای افراد اهل مطالعه دو ایده بسیار جذاب دارد. با ما همراه باشید.

دو ایده جذاب برای مطالعه کتاب

اگر قصد دارید به سراغ بهترین و پرفروش‌ترین آثار دنیا بروید، این قسمت برای شماست. قرار است دو کتاب شناخته شده در سطح دنیا را به همراه موضوع و مشخصات آن‌ها خدمت شما معرفی کنیم.

کتاب شازده کوچولو

امکان ندارد فردی علاقه‌مند به خواندن کتاب باشد و نام این اثر فوق العاده را نشنیده باشد. این رمان در سال ۱۹۴۳ توسط آنتوان دو سنت اگزوپری نوشته شد و به سرعت خود را به رتبه‌های بالای کتب پرفروش دنیا رساند. در این کتاب داستان شاهزاده‌ای روایت می‌شود که از سیاره‌ای به سیاره دیگر رفته و با موجودات مختلف هر سیاره رو به رو می‌شود. او در یکی از سفر‌های خود به کره زمین آمده و ابتدا با یک خلبان ارتباط دوستانه‌ای برقرار می‌کند. اتفاقا این خلبان هم در صحرا فرود آمده است. در این ارتباط شاهزاده با خلبان گفت و گوی جالبی داشته و چیزهای مختلفی می‌آموزد. چیزهایی درباره دوستی، عشق و…. در این داستان مسائل مهمی در ارتباط انسان‌ها بررسی می‌شود. مسائلی مانند بی‌گناهی و یا فقدان یک چیز و یا یک کس.

نوشته دیگر :   بررسی نکاتی برای انتخاب بهترین داروخانه آنلاین مانند مک دارو

ملت عشق

این اثر یک رمان بسیار زیبای عاشقانه بوده و هنوز هم مخاطبان بسیاری دارد. الیف شافاک نویسنده این کتاب بوده و در اثر خود درباره داستان زندگی دو زن؛ یکی امروزی و دیگری تاریخی صحبت می‌کند. در کتاب ملت عشق مفاهیم مهمی که در زندگی انسان وجود دارند بررسی می‌شوند. برای نمونه می‌توان به عشق و معنویت اشاره کرد. همچنین موضوع در جستجوی معنا بودن نیز در کتاب ملت عشق زیر ذره بین برده می‌شود. خوانندگان این کتاب با خواندن این اثر به این نتیجه می‌رسند که نباید باور‌های خود را زیر سوال ببرند. بلکه باید این این باور‌ها رو به رو شده و به آن‌ها بپردازند. همچنین از طریق این کتاب از خواننده‌ها خواسته می‌شود که اسرار زندگی مانند عشق را درنظر بگیرند.