اردیبهشت 8, 1403

بازار کار ایلوستریتور (روش های کسب درآمد) موشن کده

بازار کار ایلوستریتور (روش های کسب درآمد) موشن کده

اگرچه تعاریف در صنایع مختلف متفاوت است، تصویرگران ایده هایی را ارائه می دهند. آن‌ها هنرمندانی هستند که توسط شرکت‌ها و افراد استخدام می‌شوند که از تصاویر برای تبدیل محصولات، مفاهیم و داستان‌ها به تصویر استفاده می‌کنند.

شرکت های مختلف از تصویرگرها استفاده می کنند. برخی از صنایع تمایل به استخدام تصویرگران داخلی دارند، اما اکثریت تصویرگران فریلنسر هستند. به این ترتیب کار به صورت پروژه ای کار می کند و همزمان با چندین مشتری کار می کند و نه با یک شرکت. صنعت انتشارات و آژانس های تبلیغاتی استثنا هستند. آنها اغلب از تصاویر استفاده می کنند و احتمالاً از تصویرگران داخلی استفاده می کنند.
عواملی که بر میانگین حقوق رای دهندگان تأثیر می گذارد

اگر به دنبال اعداد خاصی هستید، وجود ندارد. با همه تنوع در کار تصویرگر، درآمدها بسیار متفاوت است. در اینجا عواملی وجود دارد که بر پتانسیل درآمد شما تأثیر می گذارد.

صنعت: صنعتی که در آن کار می کنید بزرگترین عامل در میزان درآمد شما است. به عنوان مثال، تصویرگرانی که فیلمنامه‌های فیلم را طراحی می‌کنند، می‌توانند دستمزد بالاتر از میانگین دریافت کنند. نوع پروژه: نوع کار تصویرسازی که انجام می دهید نیز می تواند بر پرداخت تأثیر بگذارد.

ویژگی‌های متمایز کننده این آموزش

اولین ویژگی خوب پکیج آموزش ایلوستریتور، جامع و کامل بودن آن است. به گونه‌ای که هم برای افراد مبتدی مفید است و هم برای افرادی که با برنامه آشنایی دارند و می‌خواهند در این زمینه متخصص شوند کارآمد است. ویژگی مهم دیگر این پکیج پروژه محور بودن آن است. بسیاری از آموزش‌ها فقط مباحث را مطرح می‌کنند و در آخر شما نمی‌دانید از این آموزش‌ها چگونه و در چه زمینه‌ای استفاده کنید.

اما پروژه محور بودن آموزش باعث می‌شود کاربرد هر مبحث را متوجه شوید و بدانید چگونه از آن‌ها در پروژه‌ها استفاده می‌شود این موضوع باعث می‌شود با دید بازتری پروژه دریافت کنید. دیگر ویژگی پکیج آموزش صفرتا صد ایلوستریتور دسترسی به آپدیت‌های جدید آن در آینده است. با این ویژگی دیگر نگران آپدیت‌های آموزش نباشید زیرا به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود. امکان پاسخگویی به سوالات شما و پشتیبانی از دیگر ویژگی‌های این پکیج می‌باشد.

https://motionkade.ir/product/training-illustrator-pack/

خرید پکیج آموزش ایلوستریتور

برای تهیه پکیج آموزش ایلوستریتور کافی‌ست آن را از سایت ما انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن بلافاصله به ویدئوهای آن دسترسی پیدا کنید. در هر کجا و هر زمانی که بخواهید این آموزش‌ها در دسترس شماست و هر چند بار که بخواهید می‌توانید آن‌ها را ببینید. در خانه بدون صرف وقت و هزینه، برای رفتن به کلاس‌های حضوری، نرم افزار ایلوستریتور را یاد بگیرید.

به‌طورکلی بعد از یادگیری ایلوستریتور متخصص این نرم‌افزار وارد مشاغل زیر خواهد شد:

  • طراح گرافیک: که نرم‌افزار ایلوستریتور با همین نام معروف و شناخته‌شده است و افراد جهت فعالیت در رده‌های کاری گسترده مانند طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت و سایر موارد موجود در صنعت تبلیغات نیز می‌توانند با یادگیری این نرم‌افزار در آن‌ها مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است در مواردی مانند طراحی لوگو فرد علاوه بر یادگیری خود ایلوستریتور به یادگیری نحوه برداشت خواستهٔ مشتری از لوگو تا پیاده‌سازی ایده و اجرای آن در داخل نرم‌افزار در دورهٔ آموزش طراحی لوگو به‌صورت جداگانه آموزش ببیند.
  • تصویرگری: مانند افرادی که تصویرگری جلد کتاب‌های متنوع را انجام می‌دهند مانند تصویرسازی کودک که بازار کاری پررونقی را شامل می‌شود.
  • طراحی پارچه و لباس: شغلی که اصطلاحاً پترن دیزاینر هم نامیده می‌شود و افراد برای تولیدات پوشاک، نساجی‌ها و…. ایده‌های موجود جهت پوشاک را برای تولید به واقعیت نزدیک می‌نمایند. و جهت آموزش تکنیک‌های لازم برای این مورد بهتر است به آموزش طراحی لباس نیز در نرم‌افزار ایلوستریتور پرداخته شود.
  • طراحی کاراکتر: می‌توان کاراکترهای انیمیشنی را در ایلوستریتور طراحی نمود که البته لازم به توجه است که برای آموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور باید دوره‌های جداگانه علاوه بر یادگیری خود نرم‌افزار جهت تکنیک‌های موجود در آن را فراگرفت.
  • نقاشی: در ایلوستریتور نیز مانند فتوشاپ پذیرای تمام نقاشان با ابزارهای مختلف برای خلق نقاشی‌های وکتوری باکیفیت می‌باشد.
نوشته دیگر :   بازاریابی و درک نیاز های مشتریان

قبل از شروع هر حرفه ای بهتر است بازار کار و آینده آن را مطالعه کنید و این باعث می شود بهترین تصمیم را برای یادگیری یک تخصص بگیرید. کسانی که قصد یادگیری نرم افزار Illustrator را دارند ممکن است اطلاعات لازم را در مورد بازار کار نرم افزار Illustrator در ایران نداشته باشند و در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. با این حساب نرم افزار ایلوستریتور در ایران مخاطبان بسیار زیادی دارد، بازار کار بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد و کسانی که به این نرم افزار مسلط هستند توانسته اند از راه های مختلف از آن کسب درآمد کنند.

نرم افزارهای گرافیکی از جمله نرم افزار ایلوستریتور بازار بسیار خوبی در ایران دارد و حتی می توانید کارهای مختلفی را در منزل تنها با یک کامپیوتر انجام دهید و درآمد خوبی کسب کنید. Illustrator یک نرم افزار گرافیکی است و این نرم افزار مشابه نرم افزار فتوشاپ است اما کارایی خاص خود را دارد و کسانی که به نرم افزار فتوشاپ مسلط هستند به راحتی می توانند این نرم افزار را یاد بگیرند.

برای اینکه بتوانید به راحتی جذب بازار کار نرم افزار ایلوستریتور شوید باید به این نرم افزار تسلط کامل داشته باشید و نحوه کار با تمام قسمت های آن را بدانید و به همین دلیل باید در دوره های آموزشی شرکت کنید تا تمامی مطالب را به طور کامل درک کنید. . و آموزش عملی را دریافت کنید. مجتمع فنی تهران نمایندگی Englebal برگزار کننده دوره های آموزشی نرم افزار ایلوستریتور می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور در محیطی کاملا آموزشی با بهترین و مدرن ترین سیستم های آموزشی مدرک معتبر دو زبانه می دهد که به دانشجویان اعطا می شود.

منبع موشن کده https://motionkade.ir/