اردیبهشت 8, 1403

سه ادکلن معروف مردانه اما ارزان قیمت

سه ادکلن (عطر و اسانس) معروف مردانه اما ارزان قیمت

همیشه انتخاب خوشبو کننده ها برای کسانی که به رایحه های اطراف خود اهمیت می دهند،سخت بوده است. افرادی که به دنبال رایحه های خاص می گردند قطعا این را می دانند که باید از ترکیبات خاصی برای تولید عطر و ادکلن های خود استفاده کنند. یکی از ترکیبات عطر و ادکلن، اسانس است. که می توان گفت ترکیبات به طور مستقیم بر روی فرکانس و انرژی مستقیم شما تاثیر می گذارد. بر همین اساس ما می خواهیم در این پست به معرفی 3 ادکلن مردانه اما با ماندگاری بالا و ارزان قیمت به شما عزیزان معرفی کنیم. پس پیشنهاد ما  به شما این است که تا پایان این مسیر با ما همراه باشید.

سه ادکلن معروف مردانه اما ارزان قیمت
عطریات پدرخوانده
  • ادکلن اوپن: عطر اوپن یک نام آشنا اما  قدیمی با ماندگاریفوق العاده اما رایحه ای سنگیندارد. عطر اوپن ابتدا بویی قوی دارد اما پس از چند لحظه به بویی آرام و کلاسیک تبدیل می شود.این عطر مردانه محصول شرکت Roger & Galtاست.  در سال 1985 به بازار معرفی شدجالب است که با گذشت سال های طولانی اصلا از محبوبیت این عطر کاسته نشده است. چرا که رایحه ای مطبوع به همراه دارد.

برای آقایانی که علاقه به روایح سنگین دارند ادکلن اوپن به شدت توصیه می شود. از سویی دیگر این ادکلن به افرادی که سیگاری ( اگر شما هم جزء افراد سیگاری محسوب می شوید می توانید با مراجعه به سایت پدرخوانده با اشاره به لینک آبی از عطر های معروف سیگاری ها استفاده کنید) هستند به شدت توصیه می شود.

نت های تشکیل دهنده این ادکل به شرح ذیل می باشد:

نت اولیه :اسطوخدوس، ترنج، لیمو

نت میانی:آویشن و مریم گلی

نت پایانی:خس خس ( گیاهی است که در ادکلن ها از ترکیب چند نوع ماده دیگر عطر تولید می کند که در سایت عطر پدر خوانه به طول کامل  آن را شرح داد ایم) ،نعنای هندی و تنباکو.

سه ادکلن معروف مردانه اما ارزان قیمت

بیشتر بدانید : دانستنی ها ی عطر و اسانس

  • ادکلن آمواج اینترلود: نسخه مردانه اینترلودکه متعلق به شرکت آمواج است. اینترلود از رایحه‌های گرم و شیرین تولید شده استاما یک تلخی همیشه آن را همراهی می‌کند.

به گفته کریستفور چانگ درباره این عطر «من آنچه را می‌بینم و احساس می‌کنم، در قالب عطرها به تفسیر درمی‌آورم. تمام هرجومرج و بی‌نظمی اجتماعی و طبیعی که ما را احاطه کرده است، ترجمه به سطح صمیمی‌تر و درک آن است. روزهای میان‌پرده‌های (اینترلودی) بازتابی از همه آزمایش‌ها و رنج‌هایی هستند که برای رسیدن به موفقیت و موفقیت شخصی پشت سر می‌گذاریم». او درباره ترکیباتمتنوع  می‌گوید: «آمواج به‌خاطر استفاده خاصش در بازآفرینی و ابداع دوباره عطرهای آشنا و معمولی شهرت بالا دارد. صمغدر و صمغ درختچه مر به‌طور سنتی روایحی منسوب به ساحت‌های روحانی و دینی هستند، اما این روح به شیوه‌های نوین بازطراحی می‌شود و تا حسین امروزی و درعین‌حال پیچیده خلق می‌شوند».

نوشته دیگر :   صافکاری pdr

آمواج اینترلود مردانه  که از عطرهای چوبی و ادویه‌ای گروه  ادکلنی آمواج است. در نت اولیه آن با ترنج، پونه کوهی و عصاره فلفل قرمز شیرین سرشته می‌شود. این نت‌ها فواصل انتقال آمیزه را طولانی‌تر می‌کنند و با نت‌ میانی آروماتیک برگرفته از کهربا، صمغ کندر، اوپوپوناکس، گل آفتابی و صمغ درختچه مر به سطحی تضادآفرین می‌رسند. نتهای جاودانه چرم، عود، نعناع هندی و چوب صندل هم در نت پایانی ظاهر‌اند جلوه‌هایی، ماندگار و بافتدار را بیافرینند. آمیزه این عطر توسط پیر نگرین خلق شده است. ظاهر ادکلن آمواج اینترلوده با ترکیب رنگ آبی و طلایی ساخته شده است.

سه ادکلن معروف مردانه اما ارزان قیمت

بیشتر بدانید : تفاوت عطر و ادکلن از نظر غلظت

  • ادکلن آکوا جیو :ادکلن آکوا جیو “Acqua di Gio Giorgio Armani for men” یکی ازعطرهایی است که در ایران با نام نادرست ادکلن جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو شناخته می شود.این ادکلن در سال 1996 میلادی از سوی برند ایتالیایی جورجیو آرمانی (خاستگاه برند جورجیو آرمانی) و در کشور فرانسه تولید و به بازارهای جهانی عطر معرفی شد.

گروه بویایی این ادکلن دریایی است. به همین دلیل است که نت های این ادکلن به گروه دریایی ها مربوط است. رایحه این ادکلن ترش و شور است. اما به گروه ادوپرفیوم تعلق دارد. کشور تولید کننده این ادکلن ایتالیا است. در سال 2015 تولید شده است. طبع آن خنک است.

اسانس اولیه: ترنج، آب دریا

اسانس میانی: سالویا، شمعدانی ، رزماری

اسانس پایانی : نعناع هندی، روایح دودی

 

سخن آخر …

شرکت پدر خوانده دارای انواع عطر و ادکلن و اسانس های معتبر، آماده مشاوره به همه شما عزیزان است. فروش اصلی عطریات پدرخوانده بصورت عمده می باشد . دارای قیمت های رقابتی و وارد کننده عطر و اسانس های اورجینال با کیفیت عالی و ماندگاری بالا می باشد.

 

این مطلب مربوط به سایت atrepedarkhandeh.com است – لطفا مدیر این سایت به اکانت دی سئو در سایت انجام می دم پیام ارسال کنند.