اردیبهشت 8, 1403

سیستم مورد نیاز فتوشاپ (بهترین سیستم 2022) موشن کده

سیستم مورد نیاز فتوشاپ (بهترین سیستم 2022) موشن کده

Adobe Photoshop محبوب ترین ویرایشگر عکس در جهان است. این یک برنامه استاندارد ویرایش عکس است که توسط متخصصان طراحی گرافیک برای دانشجویان هنرهای زیبا استفاده می شود. زمانی که کار در فتوشاپ حرفه شماست، داشتن رایانه شخصی که شما را عقب نگه ندارد بسیار مهم است. ادوبی فتوشاپ یک بسته نرم افزاری پیچیده با ابزارهای زیادی است که نیاز به عملکرد آن را از رایانه شما افزایش می دهد. نیازهای سیستم رسمی فتوشاپ ادوبی به قدری کم است که حتی کامپیوترهای ارزان قیمت نیز در اجرای فتوشاپ مشکلی ندارند.

با این حال، برنامه‌های طراحی گرافیک، بسته به پیچیدگی کار شما، می‌توانند بیش از حداقل نیازهای رایانه شخصی شما را طلب کنند. آیا شما یک رایانه شخصی برای طراحی گرافیکی می سازید، سعی می کنید بفهمید چرا فتوشاپ علیرغم برآورده کردن حداقل شرایط، کند است یا فقط می خواهید رایانه شخصی خود را برای اجرای بهتر فتوشاپ ارتقا دهید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید. در این بخش امکان دانلود آموزش فتوشاپ رایگان 2022 را در قالب 2 ساعت آموزش فتوشاپ مقدماتی را از موشن کده دارید.

سیستم مورد نیاز رسمی فتوشاپ

بیایید با بررسی سیستم مورد نیاز رسمی Adobe برای Photoshop شروع کنیم.

لیست زیر حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه شده Adobe Photoshop برای رایانه های Windows و macOS است. سیستم مورد نیاز فتوشاپ بسیار شبیه به Illustrator است. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به سریع آسان، موشن کده، فرادرس، فرانش، گرافیستار، آریا تهران و کلیک سایت اشاره کرد.

ویندوز – سیستم مورد نیاز Adobe Photoshop

کامپوننت ها حداقل مورد نیاز الزامات توصیه شده
پردازنده Intel® یا پردازنده AMD با پشتیبانی 64 بیتی. پردازنده 2 گیگاهرتز یا سریعتر با SSE 4.2 یا بالاتر
سیستم عامل ویندوز 10 (64 بیتی) نسخه 1809 یا بالاتر. نسخه های LTSC پشتیبانی نمی شوند
رم 8 گیگابایت 16 گیگابایت یا بیشتر
هارد دیسک ~ 5 گیگابایت فضای در دسترس ~ 5 گیگابایت فضای در دسترس (SSD)
رزولوشن مانیتور 1280 در 800 صفحه نمایش 1920 در 1080
GPU GPU با پشتیبانی DirectX 12

2 گیگابایت حافظه گرافیکی GPU با پشتیبانی از DirectX 12

4 گیگابایت حافظه گرافیکی
macOS – سیستم مورد نیاز Adobe Photoshop
کامپوننت ها حداقل مورد نیاز الزامات توصیه شده
پردازنده پردازنده اینتل با پشتیبانی 64 بیتی. پردازنده 2 گیگاهرتز یا سریعتر با SSE 4.2 یا بالاتر
سیستم عامل macOS Mojave (نسخه 10.14) یا جدیدتر macOS Big Sur (نسخه 11)

macOS Catalina (نسخه 10.15)
رم 8 گیگابایت 16 گیگابایت یا بیشتر
هارد دیسک ~ 5 گیگابایت فضای در دسترس ~ 5 گیگابایت فضای در دسترس (SSD)
رزولوشن مانیتور 1280 در 800 صفحه نمایش 1920 در 1080
GPU GPU با پشتیبانی از فلز

2 گیگابایت حافظه گرافیکی GPU با پشتیبانی از فلز

4 گیگابایت حافظه گرافیکی

دیدگاه ما در مورد نیازهای سیستم رسمی فتوشاپ

اگرچه سیستم مورد نیاز قابل مدیریت به نظر می رسد، اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

منطقی است که Adobe حداقل سیستم مورد نیاز خود را نسبتاً پایین نگه دارد، بنابراین مخاطبان هدف آنها تا حد امکان زیاد باشد. با این حال، اجرای Adobe Photoshop بر روی رایانه‌ای که به سختی حداقل توصیه‌ها را برآورده می‌کند، جالب نیست و به سرعت آرزو می‌کنید که ای کاش رایانه شما قوی‌تر بود.برنامه هایی مانند Adobe Photoshop به نسبت پیچیدگی و کمیت همزمان کار شما، تقاضای عملکرد را از رایانه شما افزایش می دهند.بنابراین ممکن است بتوانید فتوشاپ را روی یک رایانه شخصی با حداقل مشخصات راه اندازی کنید و روی گرافیک های بسیار کم پیچیدگی کار کنید، اما همین. به محض اینکه بخواهید چندین تصویر را باز کنید یا روی چیزی کمی پیچیده تر کار کنید، کامپیوتر شما متوقف می شود.

عواملی که تقاضای عملکرد را افزایش می‌دهند عبارتند از: ابعاد تصویر و بوم، وضوح، تعداد لایه‌ها، اشیاء هوشمند و عمق بیت.برای داشتن یک رابط سریع و پاسخگو، به اجزای مناسب برای رایانه خود نیاز دارید. در اینجا یک نمای کلی از مشخصات اجزایی که مستقیماً بر عملکرد فتوشاپ تأثیر می گذارد آورده شده است:: یک CPU با کلاک بالا، Adobe Photoshop را بسیار بهتر از CPU با نرخ کلاک پایین اما تعداد هسته های بالا مدیریت می کند.رم: برای جلوگیری از تنگناها، حداقل 16 گیگابایت رم تهیه کنید.
GPU: یک GPU اختصاصی برای عملکرد بالاتر دریافت کنید. ما یک کارت گرافیک NVIDIA GTX یا RTX را توصیه می کنیم.

نوشته دیگر :   بررسی فروشگاههای آنلاین دوربین مداربسته

اگر در حال حاضر توانایی پرداخت هزینه ارتقا را ندارید، می توانید فتوشاپ را برای اجرای بهتر با هزینه برخی ویژگی ها بهینه کنید.اگرچه Adobe رسماً اعلام می کند که شما فقط به 5 گیگابایت فضای هارد دیسک در دسترس نیاز دارید، باید اطمینان حاصل کنید که حداقل دو برابر این مقدار وجود دارد، زیرا سیستم عامل شما و سایر نرم افزارهایی که ممکن است در حال اجرا باشند به مقداری فضای هارد دیسک در دسترس اضافی نیز نیاز دارند.

عامل مهمی که در لیست رسمی سیستم مورد نیاز Adobe وجود ندارد، عملی بودن اتصال به اینترنت است. Adobe’s Creative Cloud از طریق اینترنت توزیع می شود و هر چند ماه یکبار به روز رسانی ها نصب می شود. بدون اتصال به اینترنت سریع، شما به شدت در بروز بودن محدودیت خواهید داشت.توصیه های لپ تاپ برای فتوشاپ لپ تاپ یک انتخاب عالی برای طراحان گرافیکی است که به تحرک اهمیت می دهند. اگر می‌خواهید در هر جایی که می‌روید کار کنید، راهنمای ما در مورد یافتن بهترین لپ‌تاپ برای طراحان گرافیک و ویرایشگرهای عکس را بررسی کنید.

توصیه ساخت کامپیوتر ما برای Adobe Photoshop

اگر محل کار شما در یک مکان باقی می ماند و به دنبال بهترین تجربه ممکن فتوشاپ هستید، یک رایانه رومیزی که برای Adobe Photoshop ساخته شده است بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

هنگام ساختن رایانه شخصی برای طراحی گرافیکی و ویرایش عکس، موضوعات زیادی وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود، بنابراین حتماً

r راهنماهای عمیق:

بهترین کامپیوتر کامپیوتر برای طراحی گرافیکی.
بهترین کامپیوتر برای ویرایش عکس

در همین حال، در اینجا بهترین ساخت‌های رایانه شخصی ما برای Adobe Photoshop با دو سطح قیمت وجود دارد: مشخصات خود را بررسی کنید تا ببینید آیا رایانه شما می تواند فتوشاپ را اجرا کند یا خیر

اگر قبلاً یک رایانه شخصی دارید و می خواهید مطمئن شوید که فتوشاپ را اجرا می کند، باید مشخصات رایانه شخصی خود را بررسی کنید. راهنمای کامل ما در مورد چگونگی بررسی مشخصات رایانه شخصی به شما در انجام این کار کمک می کند.

چگونه کامپیوتر خود را برای اجرای سریعتر فتوشاپ ارتقا دهیم

ما قبلاً نیازمندی‌های سیستم فتوشاپ و بهترین ساخت‌های رایانه شخصی برای اجرای برنامه‌های طراحی گرافیک را بررسی کرده‌ایم. اگر به دنبال ارتقاء رایانه فعلی خود هستید، این یک موضوع نسبتاً ساده است. برای جزئیات و مراحل ارتقاء رایانه شخصی خود می توانید به راهنمای ما مراجعه کنید:

راهنمای مبتدیان برای ارتقاء رایانه شما سازنده کامپیوتر سفارشی برای فتوشاپ یافتن اجزای مناسب برای رایانه شخصی شما یک تجربه هیجان انگیز است و ما اینجا هستیم تا بخشی از این فرآیند باشیم. ما یک ابزار تعاملی PC-Builder ایجاد کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند قطعات کامپیوتری را پیدا کنید که هم متناسب با بودجه شما باشد و هم بهترین عملکرد را در قبال پولتان به شما بدهد.

منبع: موشن کده https://motionkade.ir/