اردیبهشت 8, 1403

مجموعه ای از بهترین فیلم های مستند علمی جهان 

 مجموعه ای بینظیر از بهترین فیلم های مستند علمی جهان که از شبکه های معروفی نظیر شبکه نشنال جئوگرافی National Geographic , بی بی سی BBC و دیسکاوری Discovery Channel پخش شده اند را برای شما آماده دانلود کرده ایم.

 

فیلم های مستند علمی موجود در این لیست توسط شبکه تلویزیونی من و تو و نشنال جغرافی به زبان فارسی دوبله یا زیرنویس شده اند و برخی از آن ها ترکیبی از دوبله و زیرنویس فارسی هستند.

با توجه به محتوای فیلم های مستند ؛ این مستندها سانسور نشده اند و بدون حذفیات در اختیار شما کاربران گرامی سایت تی وی مستند قرار خواهند گرفت. اما چنانچه مستندی شامل صحنه های نامناسب باشد این مسئله در ابتدای فیلم هشدار داده میگردد.

لازم به یادآوری میباشد مستندهای علمی دوبله فارسی پزشکی, فیزیک , فضایی, قصه ریاضی,  عجایب جهان و کهکشان ها و همه مستند علمی جدید در این بخش قابل دانلود میباشند.

برخی از پرطرفدارترین مستند های موجود در این مجموعه عبارتند از: مستند فضا, مستند جهان هستی, مستند چگونه ساخته شده, مستند کیهان, مستند کهکشان ها, مستند کاسموس, مستند کهکشان, مستند یک سنگ عجیب, مستند نجوم, مستند ذهن جستجوگر من دوبله فارسی و مستند زمین